Followed Me !

Saturday, June 19, 2010

The Karate Kid :D

Haiya,hiya,dush,dash & blablabla :D Td ukul 9.15 am aku tolak ngan mak aku * yeah setiap kali nengok wayang kita dua aje :) * Lps pastu ukul 9.30 sampai lah GSC kat Mid Valley * yeah yeah aku org nombor dua beratur beli Tiket :D *

Mcm mn boleh terpikir tengok wayang arh mak bapak aku ?? Al-kisahnya begini,aku bagitahu bapak aku nk gi Muzium nengok Keranda Zamna Paleolitik,Neolitik dan Logam * Teror gak Sejarah aku eh :P * Pastu bapak aku takut ke apatah blablabla..Pastu tukar pergi tengok wayang The Karate Kid :D Gembira deh
H
Haiyak !!! Besh besh besh adalah some Snapshot dlm Filem ini :D

Aku bagitau awal-awal Jaden Smith nih cute :) Umur 12 thn UPSR ?? Hehe

Klu sesiapa yg dh tengok mesti tahu part nih kan ?? Part dia kena penumbuk ngan Geng Cheng...

ehehe part Good Romance ada satu babk tuh geli aku tengok * Muach *[Babak Cium]

Nih gambar dulu,dia lakon ngan Bapak die cite The Pursuit Of Happiness,comelnyer time nih....

Dh puas aku dh upload bagi peminat-peminat hehehe :) Ok fine nk kuar jalan-jalan umah Bis Mak balik nanti upload kowt :D:D:D... 

1 comment: