Followed Me !

Sunday, February 28, 2010

Terkejut !!

Wah...Ko nk tau ape dh jd smlm ??Smlm dlm ukul 6 ptg [tk silap aku],aku online FB,pastu aku nampak Elly on,yey !! Loncat,loncat lah kan,nak tahu nape loncat sbb masa tuh menanti-nanti seorang adik bernama[Dia muda mah,sbb Nov,aku May.So,adik lah panggilan :P]Cik Elly online eh bkn Princess Elly online :P...Lepas tuh,aku chit chat ngan dia private ok,lepas tuh aku ckp la mcm2,then aku bagi HP aku nyer nombor...Dia save nombor aku lah...Pastu,three...Mesti korang tertanya-tanya sape Elly,sape Elly ??Dia sebenarnya Perampas BF Aku merapu lah pulak Amin nih siku kang :P bkn lah Elly sebenarnya kwn blogger aku bkn atas tuh hahaha...Nak tahu sape die Tekan Sini !! [Klu tak aku SIKU KORANG 1 persatu].Dia cantik orangnya,tp dia ditaken,so terlepas lah peluang laki-laki nih :P...Dia rapat ngan keluarga A.... ..2[ape nih ...?Tekalah] Aku pon,tp tak selalu bercalling,adalah selalu aku calling ngan sedara Azzam,Batrisya Alisya.Dh lah malas nk melayan kerenah korang nih...

Nak layan org online di YM! Elly,Im waiting for U !!!!!!!!!!!![mcm BF panggil GF lak :P]

No comments:

Post a Comment