Followed Me !

Monday, February 1, 2010

LDA,Alisya & Sbrna Hates !!

Assalammualaikum[Dosa klu tak jwb :P]...Helo helo,ok ptg nih nak update benda yang paling benci dan benda paling suka...

Yang paling Aminah[Aku],Alisya[Sepupu Aku] & Sbrna[Adik Angkat Aku :P] benci ialah gambar Azzam & Dayana kitaorang jelez sebab A&D bkn sebab A&F buat malas lah sbb semua org nengok Azzam & Dayana jerk,yang paling benci pon ada gak !! Gambar Dayana & Diana Daniella ish ish ish MELUAT aku tengok !! Boleh dikatakan SAKIT MATA !!

Gambar Yang Kami Benci:
Edited by ME !! Aku ambik gambar yang buruk sikit hehehehe...Siap ada sign lagi !!

Gambar Yang Kami Suka:
Edited by ME lagi !! Yang nih aku wat romance sikit larh...Nanti picture nih aku post di FB korang tengok larh nanti...

Gambar Dayana & Diana Daniella: 
Nih gambar edited by Sbrna...

Oklah gambar ini tag dia ialah Aku,Alisya Shaheer,Sabrina Muzainan,Syafienaz Shari & Azzam Idola Kecil II

Korang tengok tau !!

No comments:

Post a Comment