Followed Me !

Saturday, February 13, 2010

Lalalalalalalalala... :)

Yey,hari ini dah start cuti seminggu ada org cuti 2 hari,ada org tuh juga cuti 3 hari kan...Smlm ada la pi sekolah sat,sbb ada pertandingan Kaligrafi...Habis baju kotor kena ink dia bkn senang nak hilang...Smlm kitaorang dpt limau tau,pastu Farahin pulak pass kat Cikgu Hafiz limau tuh,lepas pass tuh ada ke suruh aku,Batrisyia,Nurul & Farahin kupas...aku pura-pura kata aku nk pergi tandas ngan Bat & Nurul,Farahin dia lak wat bodoh so dia tolong Cikgu Hafiz kupaskan lah...Ok nih di sekolah,sekarang di luar sekolah masa nak balik,aku,Farahin,Nurul & Abang Farahin,Irfan tuh on d way hantar Nurul balik ke rumah tp dibatalkan so,Nurul balik sorang la kiranya.Sementara ngah jalan tuh,Irfan tuh bodoh sikit,ada ke pergi ludah air yang dia minum kat aku ngan Farahin,memang kurang asamnya abg tuh.Then,sebelum diorang balik naik LRT,diorang teman aku jap call mak bapak aku.Ok dh call...Irfan,dia lak asyik nanya pasal email Alisya & Yusuf aku bagitau dia tolak pula...Ok,lepas diorang dh bla,Anis lak ajak aku lepak kat Kedai Mamak ape tah lupa nama,dia ajak aku lepak,lepas tuh si Fahmi lak duk kata aku Minah Rempit jer,dh la ketot ckp lagi Minah Rempit,dh la nama aku bknnyer Minah Rempit la Siul Fahmi...Harap jer pengawas tp boleh jalan lah...

Ok sampai sini jer,1st time tulis panjang cam nih...

Tatatititutu...Wslm

No comments:

Post a Comment