Followed Me !

Monday, January 4, 2010

Sekolah,Sekolah,Sekolah !!

Assalammualaikum semua,hari ini ialah 4 Januari 2009 2010.Nak tahu nape aku tak sekolah masih di depan PC ? Hahahaha,ini kerana aku sekolah petang.Aku sekarang nak bersiap untuk ke sekolah sebenarnya,sekolah aku brp jauh pon aku peduli ape,sekolah aku SMJK Confucian...Aku ada beberapa orang kawan kat sana 1 laki,1 pompuan...Aku tak tau kelas mana pergi tp ari ni tau la kot...Ok lah...Kita dah menang mengalah sbb Dayana Juara IK2.Ok fine,Juara,Juara lah...Nasib baik Azzam yg comel tuh Naib Juara,kalau tak msk kat dalam Top 3 tuh...APE KES !!!! Hahahaha what ever...Aku ciao dulu...

Salam dari LDA...

Azzam tetap Juara di hatiKu,Erny & Sabrina

Langgani blog FC Azzam Azzam FC Blog

Byebye...

Kepada pelajar yang akan menduduki UPSR...Kami yang dah melepas ingin mengucapkan,Buat Yang Terbaik,Biar Tak Dapat,Asalkan Berusaha!! Selamat Bermajujaya !!!!

No comments:

Post a Comment