Followed Me !

Tuesday, January 12, 2010

Happy Birthday To ??

Ehem2 Assalammualaikum,aha dh brp hari LDA a.k.a AamiinaahAazzaamm tk update blog hehehe :P...Kira2 dah 2 hari la,oklah hari ni I have nth too post only wishing Birthday !!

3 January:Putri Imee Zarilah [MakCik Aku]
6 January:Ahmad Rafaie [Atok Aku]
9 January:Sia Yi Quan [ Kwn KC1 Dulu...]
10 January:Ho Tung Lai [Cikgu Sains Dulu]
10 January:Tok Wan (Lupa lak nama penuh) [Mak aku nyer nenek nyer adik] Panjang huhuhu...
12 January:Intan Qumairah [Mak Aku]
21 January:Of Coz Sbrna [Kwn Blogger a.k.a Adik Angkat hahaha...]

Of Coz dh abis birthday January nih yg LDA tau...

Last kali ucap Happy Birthday To January Persons !!!!

Lagi satu !!

Aku nak wat satu perhatian tau !!








Perhatian !!:

Blog Azzam itu bukannya ciplak or palsu !! Itulah Offiacial Blog Azzam !! Jangan Sesekali Memfitnah Blog Azzam Sama Juga Seperti Kamu Semua Menghina Azzam...Jadi,saya ingin anda semua berhenti Mengfitnah !! span>


No comments:

Post a Comment